tisdag, juni 17, 2008

Pengar och Zlatan

Zlatan tjänar 300000/dag. 300000 VARJE DAG! Om inte han ger minst hälften till något vettigt, så måste jag bli förbannad. Jag måste nog skriva ett personligt brev adresserat till Zlatan Ibrahimovich, Italy. Det kommer säkert fram.
Kära Zlatan. Du kan kicka boll som få och svenska landslaget skulle inte komma långt utan dig, men 300 000 om dagen!? Behåller du alla dessa pengar för dig själv, och ger kanske några till din flickvän så hon kan köpa fina skor? Då blir jag förbannad! Om du ger EN av dina dagslöner till mig så kan jag leva på dom pengarna resten av min studietid, och mycket längre. Du skulle inte ens märka att pengarna var borta! Sedan tycker jag att du ska ge varannan dagslön till de som inte har det så bra som vi. Typ skicka massor av mat och vatten till svältområden, du kan säkert skicka allt med ett privat flygplan. Hoppas att knät håller mot Ryssland och sedan Holland. Mvh, Emilie

Vad tror ni?
/E

2 kommentarer:

Anonym sa...

Är lite kär i dig Emilie! *ler* Saknar dig massor redan, hoppas du hör matchen på radion! Själv ska det blågula på o ner på GT med Partik o Fia!

Anonym sa...

Zlatan skänker tydligen massa pengar säger två säkra källor /Towis