onsdag, augusti 29, 2007

Upp och iväg!

JAG KLARADE TENTAN!! Jag har varit så säker på ännu en kuggning på den, men hur säker man än är så finns ändå ett litet hopp. Det gick vägen! Nu är termin 2 avslutat och krutet kan läggas på termin 3. Läkemedelsberäkningen kommer att bli svårast eftersom min matte är fullkomligt oduglig. När man började lära sig matte sa folk att man inte kan gå en dag utan att använda sig av den. Men jag har då klarat min vardag utmärkt i 22 år med enbart fingerräkning. Nu håller det inte längre. Läkemedelsberäkningstentorna kräver 100% rätt, vilket är förståeligt, men tungt. Min Carl, som jag är grymt kär i, ska tvångsträna vardagsmatte med mig.

Igår när jag och Calle skulle sova var det någonting som kittlade lite på sidan av magen. Jag tänkte att det är nog täcket eller ett hårstrå som jävlas med mig och försökte sova. Det gav sig inte. Jag stack dit handen och fick tag i något. Upp ur sängen flög jag hyperventilerandes och kastade i väg äcklet som visade sig vara en TVESTJÄRT!! Jag hade en TVESTJÄRT i sängen!!! Blä.

PUSS
/E

1 kommentar:

Anonym sa...

Perra Måusen! :) Nu har även jag börjat skolan.. Läskigt men spännande! Pussis