måndag, augusti 13, 2007

Pyssel!

Ordet som kvinnan inte får säga till en man, enligt den vetenskapliga tidningen veckorevyn.

WAAAHOW! Det löste sig fort. Nu har jag en finfin etta i Åbylund. Det är lagom nära till det mesta tror jag. Både Ryd, universistetet, ikea och andra gobitar. Även något närmare universitetet än nu. Den än fin och vacker ska ni veta! Ekluckor i köket och fint kakel, sovalkov, bra förvaring och badkar. Den är även en liten fin fransk balkong. Ännu har jag inte sett den, men ikväll cyklar jag och Calle dit en sväng för att titta på området bara. En cykeltur kan vara skönt. Han kommer om någon timma den fina.

Jag och en klok en talade om rättvise- och kravmärkt. Jag hoppas att våra barn kommer att säga "VA!? hade ni ett särskilt märke för rättvisa och miljö!? Fanns det någon som köpte nått annat!?".

Jag virkar för fullt och håller på med annat pyssel. En sjal ska det bli. Jag har även tvättat några ulltröjor som tovade till sig och krympte rejält. Av dom har det blivit en väska, en liten portmonä, handlensvärmare och ska också bli ett par tofflor och en stolsdyna. Riktigt roligt är det!! Jag har också köpt textilfärg och tryckt en tröja. Idag har jag inhandlat ett par trosor som ska bli redigt roliga med potatistryck!


Solen skiner! WHIO! Towa skrev nått sött "Om du inte tar hand om din kropp, var ska du då bo?"

Kärlek till er!
/E

Inga kommentarer: