söndag, april 08, 2007

Krogen vs. Kyrkan

Roligaste dialogen:
-Ska du med på krogen imorgon kväll?
-Näe.. jag ska på midnattsmässa i Lits kyrka.
-...Skämtar du med mig!?

Så. Medan mina vänner var på krogen och skakade loss satt jag i kyrkbänken. Inte lika livat som i discoljus, men helt ok.


Jag skulle behöva springa 5km, men tiden finns inte här. Svårt när man är hemma så få dagar och ska hinna med allt man vill. Idag ska jag på jamtli med farmor och mamma, syster kanske följer med. Efteråt ska jag träffa Sofia och Anna. Imorgon ska jag träffa Rudolph och Kerstin samt fira att pappsen fyller 45. Sedan på tisdag åker jag ju neråt igen. På onsdag börjar praktiken med en härlig kvällstur. Orättvist att man ska känna sig stressad när man är hemma och ska slappna av.

Tänk om jag kunde springa på morgonen, men det blir inte alls lika bra.
/E

2 kommentarer:

Anonym sa...

Och VART Ska du träffa Sofia o Anna? Jo, hemma hos OSS!! :D :D :D

Anonym sa...

Tack for smset vannen, lat som att du sag na fint pa perrongen.Imorgon aker vi vidare till Pattaya, nya aventyr for sugna damer, ja sugna pa livet! Nu ska jag ga och ATA. Tanker pa dig tussen men jag vet att du har det bra. puss Towsen