söndag, april 15, 2007

En vecka sedan




Jag har inte bloggat på en vecka... Är det första gången sen jag startade bloggen tro?


Här blommar blå- och vitsippor för fullt. Idag har jag suttit ute och pluggat några timmar vilket resulterade i en härlig rödfärg. Jag och Julia cyklade i väg på skivstångspass i kortärmat. OBS: det är april!! I fredags dracks det New Castle på HG med ett litet gäng och igår grillade jag med Calle och några kompisar till honom. Trevligt var ordet.

Praktiken funkar fint. Jag har en liten tanke på att bli demenssköterska.

Mer än så har jag nog inte att delge.
/E

3 kommentarer:

Unknown sa...

Det är trevligt att blogga men, men ibland tycks livet komma i vägen. Positivt alltså.

Pappa

Anonym sa...

vad söt du är!

Anonym sa...

vannen, du ar sa himla fin du! nu ar det natt i thailand och kaos likasa du kan inte tanka dig detta stalle utan att du skulle vilja spy. Imorgon drar jag ifran horor och horbockar som tander pa 14aringar. Alskar dig puss towa