måndag, april 02, 2007

Eldorado

Jag har putsat fönster. Tidningspapper is the shit, måste jag säga. Tur att vi fått lite reklam ändå. Billigast möjliga med Eldorados fönsterputs.

Typ alla föreläsningar blev inställda pga sjukdom idag. Så jag fick massor av gratis pluggtimmar. Har utnyttjat några av dom, samt putsat mer fönster och letat efter gardiner. HUR kan dom försvinna på 57 kvadrat? Jag lär ju ha lagt dom på nått "smart" ställe. Smartast vore väl om jag lagt dom i skåpet där jag har gardiner, men det verkar väl dumt.

Inser att jag snart åker hem och att jag har massa mat som jag måste äta upp. Matlagninsgrädde, grönsaker, keso....
Idag är det motvind i alla vädersträck, hur nu det går till. Solen skiner iallafall, men rykten och möjligen SMHI säger att det blir kallare snart. 3 grader, det är väl ingen vår!?

Jag har lagt bud på en dammsugare på blocket. Jag har även noterat en mystisk (o)vana jag har: jag lyssnar om folk tvättar händerna när de varit på toaletten eller inte. Det är väl ändå nått man inte vill veta.
/E

3 kommentarer:

Anonym sa...

ja, eller så är det sånt man faktiskt vill veta. tänk om du skulle ta i någon vars hand inte är tvättad. eeeuuuuh. hejda!!

Anonym sa...

Kommer du ihag nar vi putsade fonster hemma hos mig, i ett ar??? och det blev aldrig bra hahaha... Vad MEN TOWA? Jag lever livet, ibland lite val ute i svangarna men jag har roligt som ingen annan manniska. Alskar dig, puss tussen

Anonym sa...

Du! läser du nånting om blodproppar? tycker det är rätt intressant bara.. =)