onsdag, april 25, 2007

Basal omvårdnad och glass

Det var då självaste! Hur kan ni vara så ruggigt tråkiga att ni aldrig kommenterar? Hutlöst.


Nåja. Plugg och glass idag. Nu är jag på praktiken. Börjar kännas som att dagarna på avdelningen inte ger mig speciellt mycket. Den basala omvårdnaden kan jag efter ett år på häradsgårdenn. Jag försöker avancera genom att söka efter spännande läkemedel i FASS. Idag tog jag även med mig att par grova stickor och garn till en dam.

runt 20grader varmt.
/E

3 kommentarer:

Anonym sa...

du kan ju nästan inget säga, för du kommenterar ju aldrig något i min blogg. ;) tänkte dock påpeka att jag i all högsta grad håller med dig angående praktiken. och då vill jag även poängtera att jag INTE har jobbat innan, men jag känner redan att dagarna är enformiga och att det inte händer så mycket nytt. men idag har jag gjort halva tiden. :) jag blir förresten kvar i linkan på valborg. ska du på akuten? nu blev det världens brev, men nu har du ju åtminstone något att läsa. ;) puss på dig din sill

Unknown sa...

Mitt enkla råd är att ta vara på Mötena! Varje möte är unikt nämligen och därtill en Nåd! ;-)

VARJE möte, alltså.

På så vis blir dagarna så Givande som du önskar.

Allt handlar om perspektiv, inte sant?

Kram, Pappa

Anonym sa...

Vännen... Jag borde ringa dig istället för att kommentera tror jag! :P Jag åker till USA om 2 veckor! :) När kommer du hem? Pussis