tisdag, september 13, 2011

Om jag var sådär lite crazy..

...så skulle jag nog köpa ett riktigt renoveringsprojekt tre mil från stan. Fina trägolv, kakelugnar i alla rum, walk-in-skafferi (strået vassare än dito garderob), men också ett mycket ologiskt kök, eller två egentligen. Ett bedrövligt badrum samt ett badrum utan vare sig golv, toalett eller någonting av det som definierar ett badrum utöver avlopp.

Ja ni hör ju.

Och eftersom inget vet ifall jag och C är händigt folk är det väl mest realistiskt att avstå, trots frestelsen att få skapa sin husdröm. Ingen vet ju heller ifall jag och C är sådana som klarar av att pendla tre mil till jobbet, skjutsa till dagis, uppfostra barn och samtidigt renovera.

Så till min stora förvåning är jag mer realist än sådär crazy att jag om tio år får va med i tidningen Lantliv.
/E

Inga kommentarer: