måndag, februari 28, 2011

Vecka 33 - check.

Den här måndagen andas söndag och jag är trött och rastlös. Lyckades tydligen skjuta på söndagskänslan en dag, kanske tack vare gårdagens stadsbrunch med fina vänner. Jag har haft finbesök hela helgen! Både av fin vän och en fin katt som jag tagit hand om (katter är ju rätt tacksamma att ta hand om, kräver i princip ingenting annat än mat och värme).

Det börjar bli lite tröttsamt att bara ha två sidor att sova på. När jag ska vända har höften och ryggen liksom inte återhämtat sig sedan förra vändningen så inatt satt jag upp och sov någon timma. Jag är inte direkt smidigheten själv, ändå ska jag testa gravidyoga vilket ju kan bli riktigt festligt.

Något strå bör jag väl dra till stacken idag, men det känns inte riktigt lönt. Det kommer ju en ledig dag imorgon också. Det är det som är det fina i kråksången.
/E

Inga kommentarer: