tisdag, augusti 10, 2010

Otack är världens lön, jag mitt otacksamma stycke.

Urtidig morgon. Jag är stressad, understimulerad och nervös. Detta är ju den bästa tiden i livet (så som nuet alltid bör vara, vad annat vet man?), men jag kan inte ta vara på den. Nuet är idag är en hållplats i väntan på framtiden, vilket känns bedrövligt. Om några månader börjar jag studierna. Det gör mig peppad och nervös. ÅH vad jag önskar mig en fast anställning!



Men äntligen har jag fått se min fina vän! Vi har plockat kantareller och pratat ikapp. Fint.

Vi hörs en annan dag. Jag ska ta min frukostapit i kragen.
/E

2 kommentarer:

Anonym sa...

men du ..har du inte fast på 18? DET måste du få! De vill vi alla!
KRAM syns om 2 veckor

Emilie sa...

Jag har inte fast. Helt ofast. Men det känns ju bra att ni vill ha mig :)

Idag var jag däremot fast från 6.45-21.30.

Längtar tills du och de andra kommer tillbaka från era sköna semestrar!

Kram!