fredag, oktober 02, 2009

Back in the days!

Igår tänkte jag göra som de Stora Skimrande bloggarna och bjuda på 1 foto i timman, men eftersom jag spenderade största delen av dagen i horisontalläge till Winnerbäck blev det inte särskilt intressanta bilder.

Men bullbak blev det! Ödet eller Gud hade då inte hintat om att sockret var slut, vilket innebar att jag fick tassa en trappa ner och låna. Den damen har bott i området i 63 år och hennes hem är fantastiskt!! Där finns 50-talstapeter och korkmattor kvar. Hon ska få en bullpåse som tack för sockret, och jag hoppas att hon bjuder på kaffe så att vi kan prata om den gamla goda tiden!


Vi är lätt förkylda (inga grisknorrar) och jag har 4 arbetsdagar framför mig. Som laddning; 12 timmars sömn, bedövande halstabletter, vatten och te.
/E

Inga kommentarer: