fredag, september 04, 2009

An announcement

Jag tänker aldrig mer någonsin i livet svara när Dolt Nummer ringer. Då kan det med största sannorlikhet vara jobbet (eller en försäljare) som då eventuellt kan förstöra min lediga dag. Ve och fasa!

Detta kan i och för sig innebära att jag missar om Gud ringer för att meddela syndernas förlåtelse eller ge mig ett torp i skogen. Eller när Triss ringer för att ge miljonvinster. Eller när vaccinationskliniken ringer för att ge mig en tid. Men det får det va värt! Gud får tala in ett meddelande, för dessa lyssnar jag alltid på.

/E

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja, men nu är jag och säkerligen alla andra enormt nyfikna: vem var det som ringde och gjorde dig SÅ upprörd!!??

ps. nixregistret du vet, funkar dock inte alltid. ds

mamsen sänder KRAM

Emilie sa...

Haha. Dolt nr ringde och jag svarade inte. Om jobbet ringer så kan dom ju beordra in mig! :)

Kram