söndag, augusti 24, 2008

Turnéavslutningen

Jo. Igår fick vi lite smak av det enkla, men goda livet. Lars Winnerbäck, MissLi, Sofia Karlsson och Emil Jensen. Turnéavslutning och hela linköping var där tror jag! Mer än 11 000 personer iallafall. Mycket bra som vanligt, publiken är verkligen helt såld och kan var enda textrad. Jag undrar om Lasse någongång tänker Men tyst! Får jag sjunga mina låtar själv!! När publikhavet tar över varje vers och refräng :P. Inte ett öga var torrt när MissLi lämnade scenen efter duetten Om du lämnar mig nu.

Jag och C vände på våra sista slantar för att äta oss mätta på en korv och en veg. ciabatta. Det är hårda tider. :)
/E

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag och Anders borde gå en kurs hos dig i hur man lever för mindre pengar då. Jag är som en gnällig kärring på honom varje dag för att han alltid shoppar på OK :(

Haha! mm, kanske tänker Lasse att han vill sjunga själv.