söndag, november 18, 2007

Still got it!

Igår sprang jag första milen sedan blodomloppet. Riktigt skönt i härligt väder. Skönt att jag fortfarande pallar. Härligt med stela ben och träningsvärk.

Pizzan hos Julia blev god, trots en liten miss i receptet. :) Vi är bra. Rom och Cola (som sedan övetgick i vodka/cola när romen tog slut) med Calle och hans kompisar efteråt. Trevligt gäng. Dock resulterade detta i dopaminbrist och en riktig skitdag. Troligen är det bara jag som även vid 22 års ålder kan bete mig som en 3 åring. Att ha barnasinnet kvar är inte bara positivt. Kanske behöver jag ställas ut på bron för avkylning.

/E

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja det verkar inte bättre! life sucks right now! och jag ska äta hamburgare till lunch. det var inte igår. någon dag ska jag äta korv med bröd för det har jag längtat efter i flera veckor!

Anonym sa...

ja vilken jävla stil alltså.. vad ska vi göra? protestera..