onsdag, november 14, 2007

Noja




Det blev ingen skoshopping idag. Det var inga stövlar som föll mig i smaken och sen ramlade jag ner i en ekonomisk depression. Nu är jag brutalt hungrig och ska vänta på Calle. Sedan blir det mat. Kanske mousaka, kanske fyllda paprikor. Kanske...

Jag är kass som inte pluggar. Jag förstår inte vad jag tjänar på att göra allt halvhjärtat. Efter en sån här dag då jag egentligen inte pluggat (mer än 1, om än effektiv, timma) så är jag så trött och matt. Dels pga dagens utflykt, och dels trött på mig själv och min icke-existerande självdisciplin. Hellst vill jag gosa ner mig i soffan och stänga av. Men vem lär sig någonting om KOL på det?


/E

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ingen disciplin, inga skor, personlig konkurs - flera gånger om! - och därtill ekonomisk depression.

Och här sitter vi och skrattar...

Puss,
Pappa

Emilie sa...

MÄH! Skrattar ni åt mig!? :)