onsdag, januari 12, 2011

V26


Ja här har ni min "ovanligt stora" (inom situationstecken för att det är den kommentaren jag får) mage för v 26. Kanske bär jag vårt barn långt fram i magen, kanske är jag otränad, kanske har jag ett hav av fostervatten där inne. Hur som helst så är jag glad och fantastisk. Och andfådd, och lite sömnig.




Jag har nu bokat SPA-weekend för att fira mina och Calles 4 år tillsammans. Det blir en perfekt inledning av havandeskapsledigheten. Då ska någon ta hand om mina fötter, vid det laget lär jag inte nå dem själv nämligen :). Kanske får jag också köpa ett ton tyg på Söderköpings fantastiska tygaffär så jag har någonting att göra tills bebisen kommer. Troligen behöver jag också ett besök till strumpfabriken för inköp av stödstrumpor..


/E
(fråga mig inte om den svarta ramen runt bilden, det blev nå fel i bildhanteringsprogrammet..)

1 kommentar:

Petra Li sa...

Finmagen! Är så glad för eran skull och följer dig här på bloggen ska du veta. =) Och härligt att ni unnar er en spa-weekend! Ha det så bra! Kramar / Petra