fredag, juli 10, 2009

Secondhand

Biblioteket gav både lugn och inspiration. Jag tog en sväng till Myrorna, mest med inredning i sikte, och då en gammal sittmöbel som jag drömmer om. På Myrorna hittar man ju sällan det man söker, men ofta någonting annat. Det blev en prickig klänning som jag ny sytt några sömmar i.
Före:

Efter:
Såhär i efterhand vet jag inte om klänningen blev till det bättre. Hursom; axelvaddar bort, puffigare ärm på. Frågan är om jag också ska korta av den ett stycke.


Ikväll skördar jag och C på balkongen. Ser ni tomaterna? :)

/E

2 kommentarer:

Emma sa...

Jag tycker du kan korta av den. :) Sen tycker jag att den blev bra, frågan är varför DU ser så less ut? :P
Tack för stöd idag.
Puss

Emilie sa...

hehe.. det är nog mest min helt oansträngda min och visar inte alls på min dåvarande sinnesstämning. Det var klänningen som skulle visas :)

Varsågod. Du var duktig!
Puss