måndag, december 22, 2008

Dagen före dagen...

Om 3 timmar går jag mot tågstationen och hoppar på nattåget mot Östersund. En inspirerande dag i skolan blev det som avslutning. Dock vågar jag knappt andas då vinterkräksjukan härjar, och jag vistas i sjukhusets lokaler, och ännu värre; använder sjukhusets toaletter. Om jag inte missminner mig så krävs det endast 10 stycken calicivirus var att bli smittad! Calicivirus har även viss resistens mot handsprit! Rent livsfarligt, och jag är redan hypokondri-illamående.


Jag kommer att få en God Jul, det får inte alla. Därför gick jag in på UNICEF's hemsida och gav bort en julklapp. Gör det du också!

En tupplur!
/E

2 kommentarer:

Anonym sa...

vadå varför är du på sjukhuset???
god jul puss emma

Emilie sa...

för att kursen håller till där..ju :) Puss