fredag, december 19, 2008

Allt



Det här är allt jag vill ha. Jag räknar ner, och vandrar omkring i lägenheten likt en rastlös själ. Skönlitteraturen roar endast för stunden. Handarbetet tycks blänga på mig och datorn stillar inga behov. Tanken på plugg ger mig bara en krypande känsla. Jag vill kräkas på allt som innefattar orden Student och Fest, och istället känna musklerna arbeta i skidspåret, jagandes efter min mammas spänstiga stavtag. Jag vill höra elden smattra i kaminen och skratta ikapp med min familj till doften av glögg, kaffe eller vad som helst!

Tåget går på måndag kl 20.
/E

3 kommentarer:

Anonym sa...

Saknar dig!

Anonym sa...

Hej vannen! din hund ser ut som en actionhjalte pa den dar bilden, den ar grym :) Hoppas resan gar bra, sa ses/hors vi nar du kommer hemover. kramar!

Anonym sa...

Hej hej! Härligt att du kommer hem snart! Ska bli jättekul att ses! Trodde du skulle komma hem ännu tidigare än på måndag, varför inte den här helgen baby? Men ses snart!!! Puss puss Petra