lördag, juni 05, 2010

Första, andra, tredje!

För någon månad sedan såg jag och C en 1700-talsgård på hemnet. Idag tänkte vi fira semester med att åka på auktion, och vips så hamnade vi på just den 1700-talsgården! Det hade vi ingen aning om. Jag tyckte att den var lika fin i verkligheten, men vi bjöd inte på hela gården. Däremot fick jag med mig en pigtittare, glas i olika former, 4 fula trägrisar och något som jag inte har en aning om vad det är. En del av en separator kanske?

Nå. Så här så det ut.

Vi åt ägg- och avocadosmörgåsar med denna utsikt


Drack trocadero med sugrör och var så här glad.

Sedan skakade vi av filten (titta, den gula klänningen har jag sytt!) och åkte hem med våra fynd. Nu är fynden diskade och vi planerar pastasallad a la lyx till middag - mot ica runt hörnet!
/E

Inga kommentarer: