onsdag, juli 07, 2010

Rapport en onsdagkväll

Nytt utseende på bloggen som ni ser! En gammal torptapet som bakgrund :)

Jag hittar strumpor vart jag går, men nu är nog alla nedplockade. Sista hängde på väggljusstaken. Äter nu chips och ser på försnacket till fotbollsmatchen, vilket tydligen är det tråkigaste någonsin. Märkliga animerade bilder och analyser av hur spelare förflyttar sig. C's bror hälsar på och vi har grillat på gården. Mums med halloumi som gnisslar när man tuggar på den, det är nog det bästa!

Jag har vaknat efter nattarbetet, som vanligt lätt illamående och sned, men ändå en helt ok natt. Ägnade mig mest åt smärtlindring och trakassering av medicinjouren.


Ang F! och brända pengar är detta från Underbara Clara nog blogg-debattens smartaste inlägg. Jag hade inte kunnat säga det bättre själv.
/E

Inga kommentarer: