fredag, maj 07, 2010

Fredag 7e maj. Har jag hört.

Hm. Jag antar att jag borde skriva något om mitt sista nattpass för denna period. Om hur pigg jag var. Och hur trött jag är. Kanske en rad om smulorna i köket. Dom går mig på nerverna nämligen. Kanske kunde jag berätta att jag köpt en hatt. Alldeles tjusig, 20-talsmodell. Jag skulle i detalj kunna beskriva den process jag önskar genomgå innan jag lämnar hemmet för några dagar. Processen inkluderar överkast, brödsmulor, sopor och blommor. Och teblad i diskhon. Bland annat.


Men jag lämnar allt. Och åker till stockholm.
/E

Vad ni gör. Bli inte leversjuka.

2 kommentarer:

Linda sa...

jkgfs#¤=NGkgkgi. JAG VILL OCKSÅ TILL STOCKHOLM MED MINA BÄSTA FINASTE ESTETVÄNNER!! Kan tentainlämning en måndag verkligen vara i linje med de mänskliga rättigheterna?

Emilie sa...

Nä det tycker jag då rakt inte! Jag vill ha dig i stockholm!!