torsdag, december 15, 2011

Nämen!

Min blogg är försummad! Kanske har jag bättre för mig? Igår t.ex. babysimmade vi för sista gången denna termin. Sedan var det ordentlig städning och julklappsinslagning.

I övrigt pågår projektet: hjälpa dottern att somna liggandes i egen säng. Jag vet inte hur det kom sig att jag började just lagom till jul då vi kommer att spendera många nätter borta, men en del saker bara känns i magen.

Något som inte känns i magen är huruvida vi ska köpa radhus eller ej. Vi lyssnar till "magkänslan", men den är knäpptyst. Det är svårt att acceptera kompromissen och vi verkar aldrig riktigt falla för bostadsrättsradhusen. Det skulle ju innebära samma månadsvisa kostnad att köpa det vi egentligen vill ha - en villa. Så vi tackar nej och letar vidare. Verkar det som. Något modstulna i vårt minimala badrum.

/E

1 kommentar:

Anonym sa...

Du får inte tappa bloggen det är ju mitt nöje att vara här och få läsa :) /Towa